Sunday, November 22, 2009

PEDIH!

Aku sentiasa berdoa aku graduate one day. Bila sampai hari tu nanti aku mesti hepi. So mende tu sangat la motivate aku tuk hadapi final sem yang sangat mencabar ni. Nak jer cepat2 habeskan blajar.

Tapi bila aku graduate aku pasti akan tepisah dengan my beloved incredible friends. Da tak sehaluan lagi coz masing2 dan tak squeeze in lam keta ilham tapi naik keta sendiri. Hehe. Bila sampai detik tu nanti walaupun dapat naik n drive keta sendiri, aku mesti sedih. So mende tu sangat la memilukan aku. nak jer wish rumah ktorang semua seblah menyeblah jer.

Camne pun aku tau hari tersebut mesti datang. Detik tersebut pasti berlaku. So aku malas nak pikir sangat. Tanak buang masa yang ada wondering how it might end coz definitely it will end.

Dan pada 20/11/09 hari tersebut pun tiba. Detik tersebut pun berlaku. Aku rasa numb mulanya. Sebab tak cukup tido. Hehe. Bila bgn tdo pagi tu aku cuba manfaatkan sebanyak mungkin masa yang berbaki beberapa jam tu ngan dorang semua.

Mula2 Nabilah yang blah dulu. Time tu aku try sedaya mungkin tak nangis coz mata da pedih sebab Aku ngantok sangat n da nangis a few times before ngan wawa, yah n zeal. Lagi pun Nabhi akan buat chambering kat key el ni. Ada chance lagi nak jumpa dia selalu.

Pas jer babai Nabhi terus rushing ke bilik nad kinah n ilham. Nak babai Nad plak… sempat la borak2 cket ngan parents nad sambil tunggu dia load barang2 semua lam keta.

Tiba2 jer hujan rintik mula menitis as a sign for Nad to go. Nad plan buat chambering kat negeri kelahiran dia, Johor. So it’l be very hard to meet her la after this. Aku tarik nafas dalam2. Tanak nangis coz malu kat parents Nad n adik dia. Kinah pun salam n peluk Nad. Entah camne dorang nangis plak. Aduh… lemah betul!

Lestu turn aku plak. Pecah la empangan air mata yang sememang nya da overloads ni. Ntah mana la datang nye air mata sebanyak tu aku pun tak tau. Tak penah plak aku reserve.

Pas jer Nad blah aku stil rasa nak nangis lagi. Walaupun Kinah ajak sembang2 ngan dia aku stil rasa nak nangis lagi. Camne nih? pasni turn Ilham plak. Esok nye kinah. Bengkak la mata. Silap2 mata korea aku ni da tak leh buka terus nanti.

Solution?

Aku balik ke bilik aku. kosong jer. Mira n Ja da blah. Kalsom yang patut nye jadi penunggu bilik ntah pegi mane. So aku utilized bilik yang kosong tu fully. Aku tanak tahan lagi. I wanna let it go coz I need to move on with my life too. So, aku nangis sepuas- puasnye. Sampai screaming n teresak- esak. Like a child...hehe

Walaupun b4 this aku da penah lalui detik2 perpisahan camni, tapi kali ni lain plak rasa dan impact nya. Like ‘the purest of pain’ tu. This time aku rasa lost sangat. aku rasa paling sakit. Paling pedih!

No comments:

Post a Comment