Tuesday, December 8, 2009

patience!

sampai tika dan saat ini aku still x dapat check result. da lebih sebulan tahan rasa anxiety nih. aku masih lagi besabar...

siang tadi aku pegi anr tuk dapatkan new pw. abang yg incharge tu ckp pw yg dia bg jumaat lepas still valid. so aku balik n try activate lg skali pw tu. still x leh. aku masih lagi besabar...

aku sabar coz aku tau ini ujian allah. aku juga tau allah takkan timpakan ujian yg tak mampu ditanggung hambanya. oleh itu aku masih lagi besabar...

aku cuba tampil seceria dan setenang yg mungkin walau di hati dan fikiran berkecamuk. sampai da termimpi mdm nik haizam masa nap td. aku tak tau langsung result exam tu. pass ke aku? fail ke? na'uzubillah...da aku masih lagi besabar...

siang tadi jugak jumpe faisya kat anr. dia dtg buat clearance. aku bgtau sal prob nih. dia de tried bg solution. tq so much! so aku pun try solution tu ngan penuh debaran. well no need to guess. it stil didnt work. aku pun masih lagi besabar...

penantian tu memang satu penyeksaan. da beribu kali aku hadapi seksaan ni. tapi yg ni paling teruk skali so far. lagu "patience" nyanyian take that tu sentiasa bermain di corong telinga. camne pun aku masih lagi besabar dan akan tetap sabar!

mudah mudahan kesudahannya baik. amin...

No comments:

Post a Comment